مدل کیف دستی

مدل کیف دستی زنانه و مردانه

مدل کیف دستی

مدل کیف دستی زنانه و مردانه

کیف دستی مدل هوبویی

زیبایی ظاهری و رنگ کیف های زنانه در کنار جادار بودن  آنها ، دلیل مناسبی است که زنان و دختران از کیف های هوبویی بیشتر استفاده می کنند.دیگر مزیت این مدل از کیف ها طرح های خاصی است که روی آنها هکاکی می کنند این مدل کیف ها در بین جوانان محبوبیت زیادی دارد.



 
ادامه مطلب ...

مدل کیف دستی مجلسی

کاربرد کیف دستی های شما با هم تفاوت دارند.پس باید کمال دقت را در انتخاب یک مدل کیف دستی زنانه مجلسی شیک را بکار برید.شما در مجالس از کیف دستی های خود به صورت مداوم استفاده می کنید.برای علاقه مندان کیف دست های مختلفی وجود دارند که می توانند از آنها بنابر نیاز خود استفاده کنند.کیف دستی , کیف مچی , کیف دوشی و کیف کتابی از مدل های مختلف این کیف دستی ها هستند.



 

ادامه مطلب ...

کیف دستی مجلسی

امروز برای شما تعدادی عکس از کیف دستی های زنانه ای که قابلیت استفاده در مجالس را دارند برای شما آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد.ما , در اینجا سعی می کنیم کیف دستی های زنانه ای مجلسی را انتخاب کنیم که از رنگ های شاد مثل , سبز , آبی , قرمز , صورتی , زرد , نارنجی و مشابه اینها باشند و برای هر سن و سالی مناسب بوده



مدل کیف دستی ساده به شکل گلدانی


 

ادامه مطلب ...

مدل کیف دستی | کیف چرمی

چرم یکی از اصلی ترین و محبوب ترین اجزای تشکیل دهنده پوشش مردان و زنان می باشد.رابطه شما با چرم ها چگونه است؟ کمتر کسی از مردان و زنان را می توان یافت که علاقه ای به استفاده از کیف های چرمی , کت ها , کاپشن ها و سایر اکسسورهای چرمی مردانه و زنانه مثل کمربند , کیف پول و ..... نداشته باشد.چرم به دلیل مرغوبیت بالا و زیبا بودنش از دیرباز مورد توجه قرار گرفته تا جایی که به اصلی ترین دغدغه تولید کنندگان و طراحان مد روز دنیا تبدیل شده است.چرم ها انواع مختلفی دارند ولی در وهله اول باید بتوان مصنوعی و طبیعی بودن آنها را از هم جدا کرد و خوب شناخت.ما با شما هستیم تا چرم های طبیعی و مصنوعی و اصلا از چه حیواناتی چرم تهیه می شود را به شما بشناسانیم.پس در ادامه این مطلب و مطالب آینده با ما همراه باشید.


 
ادامه مطلب ...

مدل کیف دستی | کیف دوشی زنانه

آیا علاقه ای به استفاده از کیف های دوشی زنانه دارید؟ کیف های دوشی زنانه به دو مدل بند دار و دسته دار یا همان بدون بند تقسیم می شوند.کیف های دوشی بند دار به کیف هایی گفته می شود که دارای یک بند بلند باریک یا دو بند به هم متصل شده با اندازه ای که بدنه کیف را پایین تر از پهلوی فرد قرار دهد باشد.و اما مدل دسته دار یا بدون بند کیف های دوشی در واقع خود بدنه کیف بنابه دلیل کوتاه بودن دسته ها و نداشتن بند این مدل کیف ها بین دست و بالاتر از پهلو ی فرد قرار می گیرد.کیف دشوی از محبوب ترین کیف دستی های زنانه به حساب می آید.شما به راحتی می توانید از این مدل کیف ها هم در مراسم و هم در مهمانی ها استفاده کنید.



 

ادامه مطلب ...